Vuosittaisen kannatusmaksun (20€) voit maksaa:

Suomessa Nordean tilille: FI89 2066 1800 0216 23.

Suomalaisista pankeista tulevat Aurinkorannikon seurakunnan
avustamiseen suunnatut maksut ovat suomalaisen Rahankeräyslain alaisuudessa. Rahankeräyksen järjestäjän tiedot:
Aurinkorannikon seurakunnan ystävät ry.

Antti Turunen, Capellanpuistotie 20 A 32, 00580 HELSINKI

email: europeconsul@yahoo.com

puh: +358 (0) 40 865 4921

Rahankeräysvarjojen käyttötarkoitus: Kerätyillä varoilla tuetaan Aurinkorannikon suomalaisen
evankelis-luterilaisen seurakunnan toimintaa. Lupanumero: RA/2020/1072.

Liity seurakunnan kannattajaksi maksamalla kannatusmaksu 20 € / vuosi ja tuet seurakunnan tärkeää toimintaa suomalaisten parissa.

Manner-Espanjan suomalainen evankelis-luterilainen kirkko, on Espanjan oikeusministeriön uskonnollisten yhteisöjen rekisteriin rekisteröity seurakunta, jonka espanjalainen nimi on ”Iglesia Evangelico Luterana de Finlandia” (en España). Aurinkorannikon suomalainen ev.lut seurakunta toimii suomalaisten parissa Aurinkorannikolla sekä tarvittaessa muualla Manner-Espanjan alueella sekä Portugalissa. Seurakunta hankkii valtaosan toimintarahoistaan oman varainhankinnan kautta. Vapaaehtoiset mahdollistavan seurakunnan monipuolisen toiminnan. Maksamalla kannatusmaksun 20 € / vuosi, tuet seurakunnan toimintaa taloudellisesti.