kuva

Pienryhmät

Aurinkorannikon seurakunnan tiloissa toimii useita vapaaehtois-, vertaistuki- ja muita pienryhmiä. Toiminta tapahtuu seurakunnan tiloissa ja yhteistyössä seurakunnan yhteistyökumppanien kanssa. Tarkempaa tietoa ja ajankohtia voit hakea tapahtumista.

Seurakunnan tiloissa toimii seuraavia ryhmiä:

• Perhekerho maanantaisin klo 9.30-11.30.
  • Muskari perjantaisin klo 10
  • Lapsikuoro torstaisin klo 17
  • Rippikoulu
  • Isoskoulutus
  • Saapas -toiminta lauantaisin seurakuntakodilla klo 19
  • Raamattu- ja rukouspiiri keskiviikkoisin klo 14-16, kesäaikana tauolla, toukokuussa klo 13
  • Lähivuorten vaeltajat (Pyhiinvaellus) tiistaisin kello 9
  • Aurinkorannikon kuoro

Vapaaehtoistyö

Oletko halukas tekemään vapaaehtoistyötä yksin tai tiimissä? Meiltä löytyy monenlaisia tehtäviä.

Tehtäviä vapaaehtoisille:

• Kahvilan myyntityö
  • Leipominen
  • Paikkojen siistiminen
  • Infopöydän hoitaminen
  • Seurakuntakodin ovella " vahtimestarina" toimiminen
  • Jumalanpalvelusavustaminen (raamatuntekstienlukeminen,ehtoollisavustus,esirukous, sähköurkujen siirto kirkkoon jne.)
  • Tietokoneavun tarjoaminen
  • Soittaminen, laulaminen messuissa ja erilaisissa seurakunnan tilaisuuksissa

Lisätietoa vapaaehtoistyöstä saat seurakuntamme työntekijöiltä. Vapaaehtoistyö ei välttämättä edellytä sitä, että meillä olisi tehtävä sinulle valmiina. Jos sinulla on jotain erityisosaamista, jonka uskot olevat seurakunnalle hyödyksi, voit tulla keskustelemaan siitä meidän kanssamme.