Lähivuorten vaeltajat

ti 13.2. klo 9.00
Vaeltaja vuorisilla sorateillä

Lähivuorten vaeltajien vaellus Mijaksessa 13.2.

Lähtö seurakuntakodin edestä klo 9.15. Kävelemme Los Pacosiin huoltoaseman kohdalle. Odotamme bussia jossa mahdollisesti muualta tulevia.

Kävelemme pohjoiseen päin. Käännymme vasemmalle sillalle ja hetkeä myöhemmin A7-alittavaan tunneliin. Tunnelin jälkeen nousemme mäen päälle ja käännymme oikealle. Jatkamme  tietä/polkua pitkin ja tulemme vähitellen Maria Callaksen entisen huvilan nurkalle. Tästä jatkamme  ylöspäin kohti Mijas Puebloa. Oikaisemme  Mijas Puebloon jossa pidämme pienen tauon.

Jatkamme eläinkirkon kautta Paavin laaksoon. Paavin laaksosta palaamme osittain oikoreittiä ja osittain vanhaa tuttua reittiä sillan yli (A7) Los Pacosiin.

Edellytämme että vaeltajat vakuuttautuvat siten, että emme edelleenkään tarvitse erillistä vakuutusta vaellustamme varten. Vaikka pyrimme toimimaan siten ettei mitään ikävää sattuisi, emme voi poissulkea vahingon mahdollisuutta.