Konsertti: Lain Huuto

to 9.5. klo 17.00
Juliste. Lain huuto. Johtaa Paavo Hyökki. Päivä 9. toukokuuta. Aika 17.

Seurakuntakoti

Lain Huuto täyttää tänä vuonna 15 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi kuoro vierailee Espanja aurinkorannikolla.

Aurinkorannikon suomalaisen seurakunnan seurakuntakodissa järjestettävä konsertti vie matkalle läpi Lain Huudon 15-vuotisen taipaleen. Matkalla hypätään syvälle suomalaisen kuoromusiikin haikeuteen, vieraillaan kansainvälisillä sävelillä ja palataan juurille, Tumman virran ääreen. Konsertin johtaa Paavo Hyökki.

Ohjelmistossa on suomalaisia huipputeoksia kansanmusiikista Sibeliuksen Finlandia-hymniin sekä ulkomaisten sävellysten helmiä, kuten Eric Whitacren ja Rudi Tasin teoksia.

Edellisen kerran Lain Huuto esiintyi Espanjassa vuonna 2014. Silloin 5-vuotias kuoro voitti Calellassa kansainvälisen kuorokilpailun pääsarjan. Kymmenessä vuodessa ohjelmisto on monipuolistunut ja kuoron soundi kehittynyt edelleen.

Konsertti on maksuton. Ovet avautuvat klo 16 ja konsertti alkaa klo 17. Vapaaehtoinen käsiohjelmamaksu käteisellä.

Lämpimästi tervetuloa kuuntelemaan!